• ff1
  • 57
  • 55
  • 56
  • 58
loading...

Ліцейні новини

loading...

Повідомлення

loading...

Зразок завдань вступного іспиту з української мови, української літератури в історичному контексті
Українська мова (письмово) (6 б)

І. Тестування (3б (по0,5 б).

1. Апостроф треба ставити в усіх словах у рядку:
а) з…юрмитися, миш…як, мавп…ячий, пів…яблука;
б) тьм…яний, зв…язковий, брукв…яний, торф…яний;
в) дит…ясла, арф…ярка, довір…я, полум…я;
г ) повітр…я, грав…юра, духм…яний, п…єса.

2.У якому рядку всі слова пишуться з ь?
а) поділ…ський, домен…щик, черешен…ці, гіл…ці;
б) вел…можа, брех…ня, брен…кати, мен…ший;
в) склян…ці, бал…зам, порт…єра, буд…те;
г) приятел…ці, нен…ці, близ…кість, різ…бяр.

3. Літеру з треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:
а) ро…житися, бе…таланний, …жовклий, …молочений;
б) …томлений, бе…журний, …тягнення, ро…колоти;
в) …палення, ро…поділ, …прямувати, бе…коштовний;
г) …худнення, …чесати, бе…прав’я, ро…клад.

4. З великої літери треба писати всі слова у рядку:
а) З(з)запорізька С(с)іч, В(в)верховна Р(р)ада, С(с)ин Б(б)ожий;
б) З (з)олоті В(в)орота, Д(д)ень, Н(н)езалежності, Д(д)оба Р(р)уїни;
в) Б(б)іблія, В(в)великий П(п)іст, А(а)андріївська Ц(ц)ерква;
г) Н(н)нобелівська П(п)ремія, Ч(ч)чумацький Ш(ш)лях, З(з)ахідна
У(у)країна.

5. Літеру е треба писати в усіх словах рядка:
а) виб…рати, т…рновий, ш…піт, нам…стинка;
б) с…ре…жки, вогн…ще, слон…ня, пташ…чка;
в) мереж…во, оголош…ння, бл…щати, печ…во;
г) дзв…ніти, мар…во, д…тально, кор…невий.

6. Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка:
а) височи(н/нн)а, перені(с/сс)я, шале(н/нн)ий, написа(н/нн)ий;
б) божестве(н/нн)ий, місь(к/кк)ом, обітова(н/нн)ий, греча(н/нн)ий;
в) ві(д/дд)ілити, (л/лл)яний, смире(н/нн)ий, за(в/вв)ишки;
г) непоміче(н/нн)ість, перепели(н/нн)ий, да(н/нн)ий, пере(д/дд)ень.

ІІ. Напишіть твір-роздум (6-8речень) на тему «Чому потрібно берегти рідну мову?» (3 б)

Українська література в контексті історії України (усно) (6 б)
Історична тема у творчості Т. Шевченка («Іван Підкова», «Тарасова ніч», «Гайдамаки»).

Перелік тем для підготовки до вступного випробовування
Українська мова
Тема «Орфографія»
1. Правопис ненаголошених е та и.
2. Уживання апострофа.
3. М’який знак (знак м’якшення).
4. Подвоєння літер, подовження приголосних.
5. Правопис префіксів.
6. Велика літера.
7. Написання слів іншомовного походження.

Українська література

1. Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків із турецько-татарськими нападниками: «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»; про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить». Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою.

2. Українські народні думи. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум. Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст. Специфічність поетичної форми, ритму. «Маруся Богуславка». Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов’ю до рідної землі та становищем дружини турецького вельможі.
Історія України. Боротьба козаків проти турецько-татарських завойовників, польсько-шляхетського гніту.

3. Українські народні балади.«Ой летіла стріла», «Ой на горі вогонь горить» Тематичні та стильові особливості, сюжет, герої українських балад. Класифікація.
Історія України. Козацька доба .

4. Розвиток писемності після хрещення Русі-України (988 р.). Найдавніші рукописні книги Київської Русі (Остромирове Євангеліє, Ізборник Святослава)
Історія України. Історія українського середньовіччя.

5. Літописи як історико-художні твори. «Повість минулих літ». «Поученіє Володимира Мономаха», Києво-Печерський патерик

6. «Слово о полку Ігоревім» — давньоруська пам’ятка, перлина українського ліро-епосу. Історична основа твору. Питання авторства. Особливості композиції та стилістичних засобів. Образи руських князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму. Символічно-міфологічні образи та їхнє значення.. Поетичність образу Ярославни.
Історія України. Похід новгород-сіверського князя Ігоря проти половців у 1185 році.

7. Розвиток книгодрукування. Перші друковані книги в Україні. Іван Вишенський, Іван Величковський, Семен Климовський – видатні діячі української культури . Історико-мемуарна проза. Загальні відомості про козацькі літописи (Самовидця, Г. Граб’янки, С. Величка) та «Історію русів».
Історія України. Козацькі літописи (Самовидця, Г. Граб’янки, С. Величка) та «Історія русів».

8. Григорій СКОВОРОДА. «De libertate» (зі збірки «Сад Божественних пісень»).
Історія України. Гетьман Богдан Хмельницький.

9.Нова українська література. Суспільно-історичні, культурні обставини.

10. Літературний процес кінця ХVIII ст. – першої половини ХІХ ст. Основні художні напрями (бароко, класицизм, романтизм, реалізм тощо).

11. Творчість І. Котляревського – новий етап у розвитку національного самоусвідомлення. Драматург і театральний діяч.

12. Історія появи «Енеїди». Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в поемі. Бурлескний гумор, народна українська мова. Ствердження народної моралі (картини пекла).
Історія України. Україна у ХVIII ст.

13. Література українського романтизму.Ідейно-художні особливості романтизму. Зв’язок із ідеями Просвітництва, з національним рухом.

14. Осередки романтичного руху на Слобожанщині, Чернігівщині й Полтавщині, у Західній Україні («Руська трійця»).

15. Поети-романтики (Л. Боровиковський, П. Гулак-Артемовський, Є. Гребінка, М. Костомаров, А. Метлинський, В. Забіла, М. Петренко, О. Афанасьєв-Чужбинський, М. Шашкевич).

16. Микола Гоголь. .Вираження глибини національного духу у творах прозаїка та драматурга, українська історія та фольклор як їх джерело.

17. Повість «Тарас Бульба». Сюжет твору. Внутрішній епічний розмах твору; піднесено-героїчний образ головного героя. Колізія морального й національно-культурного вибору в образах синів Тараса Бульби.
Історія України. Козацька доба.

18.Життєпис Тараса Шевченка.
Історія України. Кирило-Мефодіївське братство.

19. Історична тема у творчості Т. Шевченка («Іван Підкова», «Тарасова ніч», «Гайдамаки»). Вісь неперервності історичного часу («До Основ’яненка»).

20. Тарас Шевченко. «Сон» («У всякого своя доля…») Національна проблематика періоду «Трьох літ». Поема «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність. Композиційний прийом «сну», його роль для розширення можливостей поетичного зображення. Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості. Сатиричний характер поеми.

21. Тарас Шевченко. «Кавказ». Пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національно-визвольної боротьби. Узагальнена ідея поеми — неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн.
Історія України. Гетьман Павло Полуботок.

22. Т.Шевченко та історико-культурний поступ України.

23. «Чорна рада» П. Куліша – перший історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку.
Історія України. Історичні події в Ніжині 1663 р. Літопис Самовидця.

Зразок варіанту вступного випробування з біології -2020 р.

Варіант № 

І. У завданнях №№ 1 – 24 виберіть одну правильну відповідь

1. Вкажіть особливість внутрішньої будови стовбура дерева, яка визначається зміною пір року : 
а) товщина ; б) наявність серцевини ; в) річні кільця ; г) наявність серцевинних променів

2. Назвіть утворення, які формує покривна тканина на коренях рослин : 
а) камбій ; б) продихи ; в) кореневі волоски ; г) додаткові корені

3. Назвіть функцію, для здійснення якої у плюща утворюються корені-причіпки : 
а) всмоктування поживних речовин ; б) краще здійснення фотосинтезу ; в) всмоктування води з повітря ; г) прикріплення до вертикальних поверхонь

4. Вкажіть рослину, у якої продихи розміщені на верхньому боці листка : 
а) акація ; б) елодея ; в) глечики жовті ; г) яблуня

5. Зазначте структуру, яка утворюється із центральної клітини зародкового мішка після подвійного запліднення у рослин : 
а) насіннєва шкірка ; б) насінина ; в) оплодень ; г) ендосперм

6. Вкажіть, чим представлена видільна система кільчастих червів : 
а) шкірними залозами, від яких відходять бокові канали ; б) протонефридіями ; в) фагоцитарними клітинами; г) метанефридіями

7. Визначте, де відбувається насичення крові киснем у дорослої озерної жаби : 
а) у капілярах зовнішніх зябер ; б) у капілярах шкіри ; в) у капілярах внутрішніх зябер ; г) у капілярах стінки кишечника

8. Позначте твердження, яке відповідає поняттю «жилкування» : 
а) входження жилок у черешок листка ; б) процес утворення жилок під час розвитку листка ; в) спосіб формування листкової пластинки ; г) спосіб розміщення жилок у листковій пластинці 

9. Вкажіть ознаку, яку враховують при визначенні ряду, до якого належить комаха : 
а) розміри тіла ; б) будова та функція крил ; в) форма тіла ; г) розміри крил 

10. Виберіть ознаку, яка не є спільною для всіх класів типу Членистоногі : 
а) мають фасеткові очі ; б) до складу покривів входить хітин ; в) кровоносна система незамкнена ; г) мають залози внутрішньої секреції 

11. Вкажіть, де розташований дихальний центр, який відповідає за ритмічне скорочення дихальних м’язів : 
а) у проміжному мозку ; б) у середньому мозку ; в) в довгастому мозку ; г) у мозочку

12. Вкажіть камеру серця, до якої кров потрапляє з легеневих вен :
а) ліве передсердя ; б) лівий шлуночок ; в) правий шлуночок ; г) праве передсердя

13. Визначте основну функцію гемоглобіну : 
а) транспорт кисню ; б) транспорт кисню та вуглекислого газу ; в) транспорт усіх газів, розчинених у крові ; г) підтримання форми еритроцитів 

14. Зазначте характеристику чутливого нейрону : 
а) відростки його не виходять за межі ЦНС ; б) імпульси по ньому йдуть від рецепторів ; в) імпульси по ньому йдуть від м’язів ; г) з’єднує чутливі й рухові нейрони 

15. Вкажіть процес, який є основою газообміну між альвеолами і капілярами : 
а) активний транспорт ; б) дисоціація ; в) дифузія ; г) випаровування 

16. Зазначте функцію вестибулярного апарату : 
а) забезпечує тонкі рухи пальців руки ; б) забезпечує сприйняття рухомих предметів ; в) забезпечує орієнтацію тіла в просторі ; г) забезпечує тактильні відчуття

17. Вкажіть залозу, гормони якої регулюють обмін Кальцію в організмі людини : 
а) щитоподібна ; б) паращитоподібна ; в) підшлункова ; г) гіпофіз

18. Зазначте одну з причин гальмування умовних рефлексів : 
а) мінливість чинників середовища ; б) складність відтворення рефлексу ; в) наявність сторожових центрів в корі головного мозку ; г) зниження концентрації медіатора в синапсах

19. Визначте структурний компонент, який є спільним для клітини шкірки листка та кишкової палички : 
а) мітохондрія ; б) ядро ; в) вакуолі ; г) клітинна стінка

20. У людини ямка на підборідді домінує над гладким підборіддям. Вкажіть, який відсоток дітей у першому поколінні буде з гладким підборіддям, якщо батько має гладке підборіддя, а мати є гетерозиготною за цією ознакою : 
а) 100 % ; б) 75 % ; в) 50 % ; г) 25 % 

21. Вкажіть фази мітозу, під час проходження яких відбуваються протилежні процеси : 
а) анафаза і телофаза ; б) телофаза і метафаза ; в) профаза і телофаза ; г) метафаза і анафаза 

22. Назвіть клітини, утворенню яких передує процес мейозу : 
а) клітини рогівки ока ; б) епітеліальні клітини ; в) зрізі гамети ; г) нервові клітини 

23. Зазначте характеристику норми реакції ознаки : 
а) передається у спадок ; б) формується в онтогенезі ; в) залежить від мутацій хромосом ; г) залежить від впливу середовища

24. Яблуневий сад і мішаний ліс мають однакову площу. Виберіть із переліченого, чим відрізняється сад від лісу : 
а) меншою продуктивністю ; б) більшою продуктивністю ; в) різноманітністю видів ; г) кращою саморегуляцією

 


ІІ. Додаткове питання з переліку тем для вступних випробувань з біології.

Перелік тем для вступних випробувань з біології – 2020


Біологія рослин 

1. Рослинні тканини. Особливості будови та функцій рослинних тканин.
2. Пагін. Особливості будови у зв’язку з виконуваними функціями. Видозміни пагона.
3. Листок. Особливості будови у зв’язку з виконуваними функціями. Метаморфози листка. 
4. Корінь. Особливості будови у зв’язку з виконуваними функціями. Метаморфози кореня.
5. Квітка як генеративний орган. Будова та функції складових компонентів. Подвійне запліднення.
6. Порівняльна характеристика класів покритонасінних рослин.
Біологія тварин
1. Особливості класу Ссавці. Ознаки пристосованості ссавців до існування в різноманітних середовищах.
2. Надклас Риби. Порівняльна характеристика класів Хрящові та Кісткові риби.
3. Особливості біології Плоских, Круглих та Кільчастих червів. 
4. Загальна характеристика класу Комахи. Значення комах в природі та житті людини.
5. Характеристика земноводних тварин. Ускладнення їх організації порівняно з рибами.
6. Клас Плазуни. Особливості будови та життєдіяльності порівняно із земноводними.

Біологія людини
1. Тканини організму людини. Особливості будови та функції тканин людини.
2. Нервова та гуморальна регуляція життєвих функцій організму людини. Порівняльна характеристика.
3. Кровоносна система людини, її будова та функції. Особливості руху крові по кровоносній системі.
4. Слухова сенсорна система. Особливості будови та функції.
5. Нервова система. Особливості будови та функції відділів головного мозку людини.
6. Порівняльна характеристика умовних та безумовних рефлексів, їх значення. 
7. Зорова сенсорна система. Особливості будови та функції складових зорової сенсорної системи.
8. Імунітет, його види та значення в житті людини.

Біологія
1. Білки. Особливості будови, класифікація та основні функції.
2. Вуглеводи. Особливості будови, класифікація та основні функції.
3. Нуклеїнові кислоти. Особливості будови та роль НК як носія спадкової інформації.
4. Типи клітин та їх порівняльна характеристика (прокаріотична та еукаріотична, рослинна та тваринна клітина).
5. Процес фотосинтезу. Основні події та значення процесу.
6. Порівняльна характеристика процесів мітозу та мейозу. 
7. Генетика статі та зчеплене зі статтю успадкування.
8. Порівняльна характеристика модифікаційної та мутаційної мінливості. 
9. Популяції живих організмів та їх основні характеристики.
10. Середовища існування організмів та адаптації до них. 
11. Екосистеми. Основні характеристики екосистем. Ланцюги живлення, потоки енергії в екосистемах. 
12. Порівняльна характеристика природних та штучних екосистем.
13. Біосфера та її компоненти. 
14. Основи генетичної та клітинної інженерії. ГМО.

Розв'язування задач (типи)
1. Структура білків та нуклеїнових кислот.
2. Реплікація, транскрипція та трансляція.
3. Закони Г. Менделя.

Зразок вступного випробування з математики - 2020 р.

 

Перелік тем з алгебри та геометрії для підготовки до вступних випробувань з математики 
до 10 класу ( 2020 р.)

АЛГЕБРА

 

 





5. Формули коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта.
6. Запис квадратного тричлена у вигляді добутку лінійних множників.
7. Формули скороченого множення. Застосування формул скороченого множення для розкладу многочлена на множники.
8. Розв’язування лінійних рівнянь і таких, що зводяться до лінійних.
9. Натуральні числа і нуль. Прості складені числа. Дільник, кратне. Найбільший спільний дільник. Найменше спільне кратне. Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
10. Поняття про пряму та обернену пропорційну залежності між величинами. Пропорції. Основна Властивість пропорції. Розв’язування задач за допомогою пропорцій.
11. Формули скороченого множення. Застосування формул скороченого множення для розкладання многочлена на множники. 
12. Арифметична прогресія. Формули n-го члена та суми n- перших членів прогресії.
13. Геометрична прогресія. Формули n-го члена та суми n- перших членів геометричної прогресії. Нескінченно спадна геометрична прогресія.
14. Функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функцій. Графік функції
15. Випадкова подія. Ймовірність випадкової події. Статистичні дані. Способи подання даних. Частота. Середнє значення.

ГЕОМЕТРІЯ

1. Початкові поняття планіметрії геометричні фігури. Поняття про аксіоми і теореми. 
2. Трикутник. Правильний трикутник. Прямокутний трикутник.
3. Ознаки рівності та подібності трикутників.
4. Суміжні і вертикальні кути та їх властивості. Ознаки паралельних прямих.
5. Рівнобедрений трикутник. Властивості. Сума кутів трикутника.
6. Властивості бісектриси кута. Медіана та висота трикутника.
7. Паралелограм та його властивості ознаки паралелограма.
8. Значення синуса та косинуса кутів 0, 30,45,90.
9. Прямокутник. Ромб. Квадрат. Властивості.
10. Трапеція та її властивості. Середня лінія трапеції.
11. Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. Теореми синусів і косинусів.
12. Прямокутна система координат на площині. Формула відстані між двома точками площини, задані координатами. Координати середини відрізка.
13. Рівняння прямої кола.
14. Вектор. Координати вектора. Довжина вектора. Кут між векторами. Правила додавання та віднімання векторів.
15. Добуток вектора на число та його властивості. Скалярний добуток векторів.

Зразок тесту для вступного іспиту з англійської мови:

I. LISTENING (2.5 points)
Listen to the recording and choose the correct answers (a, b, c).

II USE OF ENGLISH (1.5 points)
Choose the correct item:
1) How long _______ a teacher?
a) you have been b) you are c) been you d) have you been
2) My brother ______ write when he was just four years old.
a) can b) should c) might d) could
3) The new bicycle is ________ than the old one.
a) much better b) more good c) as good d) the best
4) I saw her at once. She _____ on platform, holding a bunch of flowers in her hands.
a) was stood b) standed c) standing d) was standing
5) ___ hour ago we met our history teacher.
a) An b) A c) The d) -
6) Tom and Maria will arrive at Heathrow, _______?
a) will they b) won’t they c) are they d) weren’t they

III READING and WRITING (4 points)
Read the text and answer the questions:
An interesting race
There have been a lot of famous cheats in sporting history, even in the most famous sporting event of them all, the Olympic Games.
In 1904 the Olympic Games were in St. Louis and in the marathon race there were some very interesting competitors! It was a very hot August day and more than half of the runners didn’t start because it was so hot. The winner of the race was Fred Lorz. Everyone cheered when he finished and he accepted the prize. But he said later that he didn’t run all the way! He ran the first nine miles but then he got tired and got into a car for the next eleven miles. Then he got out and finished the race! So, he couldn’t be the winner.
The person in second place was Thomas Hicks but then they discovered that he used drugs to help him continue the race when he got too tired!
Another runner in the race was Felix Carvajar. His story was very strange too. While he was running he became hungry and he stopped to eat some apples from the trees in a garden. The fruit was bad and he was sick! But he had a rest and then continued the race. He came fourth.

1) Why couldn’t Fred Lorz be the winner?
2) What happened to Felix Carvajar during the race?
3) How should sportsmen be punished for cheating? Express your opinion (40-50 words).

IV SPEAKING (4 points)

Англійська мова
Завдання для вступних іспитів з англійської мови складено відповідно до чинної Програми загальноосвітніх навчальних закладів з іноземних мов, затвердженої Міністер¬ством освіти і науки, молоді та спорту України.
Зміст і формат іспиту враховує головну мету навчання іноземної мови в загально¬освітніх навчальних закладах – формування в учнів комунікативної компетенції, базою для якої слугують комунікативні вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок.
Об’єктами контролю є лексичний і граматичний аспекти іншомовної комуні¬кації через аудіювання, читання, використання мови, письмо та говоріння як види мов¬леннєвої діяльності.
Частина «Аудіювання» містить завдання на встановлення відповідності, а саме визначити, якому мовцю відповідає певне твердження. Кількість балів за виконання завдання – 2,5.
У частині «Використання мови» учням пропонуються текстові завдання на вибір однієї правильної відповіді з чотирьох. Зміст тестових завдань відповідає сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначеним у шкільній навчальній програмі. Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,25 бала. Загальна кількість балів за виконання завдання – 1,5.
Частина «Читання та письмо» містить текст, розуміння змісту якого перевіряється за допомогою відповідей на запитання у письмовій формі, та одне питання, яке передбачає створення власного висловлення відповідно до запропонованої комунікативної ситуації (40-50 слів). Загальна кількість балів за виконання завдання – 4.
Під час вступних іспитів також перевіряється рівень сформованості навичок і вмінь усного мовлення за допомогою зв’язного висловлювання. Відповідь учнів проходить у формі бесіди-діалогу з членами екзаменаційної комі¬сії на одну із запропонованих тем (з елементами монологічного повідомлення). Максимальна кількість балів, яку учень може отримати за усне мовлення – 4.

Topics for speaking (Теми для усного мовлення):

1. Description of a personality.
2. Household chores.
3. Hobbies and interests.
4. After-school activities.
5. Music.
6. The press.
7. Scientific discoveries and inventions.
8. Mobile phones.
9. Computers.
10. The Internet.
11. Television.
12. Famous places in Ukraine.
13. Great Britain.
14. London.
15. Environmental problems.
16. Youth subcultures.
17. Professions and jobs.
18. The town / city / village where you live.

Зразок вступного випробування з математики - 2020 р.

 


4. Додаткове питання з алгебри та геометрії з переліку тем для підготовки до вступних випробувань з математики

Перелік тем з алгебри та геометрії для підготовки до вступних випробувань з математики 
до 10 класу ( 2020 р.)

АЛГЕБРА

 

 





5. Формули коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта.
6. Запис квадратного тричлена у вигляді добутку лінійних множників.
7. Формули скороченого множення. Застосування формул скороченого множення для розкладу многочлена на множники.
8. Розв’язування лінійних рівнянь і таких, що зводяться до лінійних.
9. Натуральні числа і нуль. Прості складені числа. Дільник, кратне. Найбільший спільний дільник. Найменше спільне кратне. Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
10. Поняття про пряму та обернену пропорційну залежності між величинами. Пропорції. Основна Властивість пропорції. Розв’язування задач за допомогою пропорцій.
11. Формули скороченого множення. Застосування формул скороченого множення для розкладання многочлена на множники. 
12. Арифметична прогресія. Формули n-го члена та суми n- перших членів прогресії.
13. Геометрична прогресія. Формули n-го члена та суми n- перших членів геометричної прогресії. Нескінченно спадна геометрична прогресія.
14. Функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функцій. Графік функції
15. Випадкова подія. Ймовірність випадкової події. Статистичні дані. Способи подання даних. Частота. Середнє значення.

ГЕОМЕТРІЯ

1. Початкові поняття планіметрії геометричні фігури. Поняття про аксіоми і теореми. 
2. Трикутник. Правильний трикутник. Прямокутний трикутник.
3. Ознаки рівності та подібності трикутників.
4. Суміжні і вертикальні кути та їх властивості. Ознаки паралельних прямих.
5. Рівнобедрений трикутник. Властивості. Сума кутів трикутника.
6. Властивості бісектриси кута. Медіана та висота трикутника.
7. Паралелограм та його властивості ознаки паралелограма.
8. Значення синуса та косинуса кутів 0, 30,45,90.
9. Прямокутник. Ромб. Квадрат. Властивості.
10. Трапеція та її властивості. Середня лінія трапеції.
11. Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. Теореми синусів і косинусів.
12. Прямокутна система координат на площині. Формула відстані між двома точками площини, задані координатами. Координати середини відрізка.
13. Рівняння прямої кола.
14. Вектор. Координати вектора. Довжина вектора. Кут між векторами. Правила додавання та віднімання векторів.
15. Добуток вектора на число та його властивості. Скалярний добуток векторів.

Back to top